I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rindu ;D .

Hi , Assalamualaikum . Hari ni , tiba untuk balek ke asrama . Dan dapat , berblog , bertwitter & berfacebook pada 2 minggu akan datang . Seriusly , sebenarnya . Masa aku cakap hari tu , aku tak fikir pakai otak . Aku saja main - main , tapi . Rupa - rupanya , dya memang pegang pada janji dya . Aku rindu dya , sebagai sahabat . Tapii , dya dah tak pedulikan aku sebagai sahabat . Aku sedih , dya cakap still boleh jadi kawan . Tapi ? Ini yang terjadi , aku tawww . Semua yang jadi ni , ada HIKMAH nya . Tapi , apakan daya . Masa tak boleh pusing balek , kalau boleh pusing balek . Aku akan hargai & buat keputusan dengan sebaik mungkin . Aku redha , dengan apa yang jadi . Maybe , tiba masaa . Untuk aku cari orang lain ;D . Aku still sayang hang sebagai kawan baik aku . Terima kasih , sebab . Hg sudi jadi kawan aku dulu . Aku akan ingat kenangan kita dulu .

# Sekian , Wassalam . Salam SAYANG untuk sahabat - sahabat ku ;)) .

No comments:

Post a Comment